In The Spotlight Interview Traject - SuzanneBeukema.nl

Oneindig nieuwe klanten met één goede video begint hier 

In the Spotlight is speciaal voor de vrouwelijke ondernemer met een grootse missie. Die nog veel meer mensen wil bereiken en helpen met haar werk. Die wil dat anderen meteen snappen waarom zij anders is dan alle anderen. En die gezien wil worden als dé deskundige op haar vakgebied. 

Weten wat het In the Spotlight Interview Traject inhoudt, wat het voor jouw bedrijf kan doen, wat de investering is en wat andere vrouwen erover zeggen?

Ik vertel het je allemaal in deze video:


Waarom video de snelste én meest effectieve manier is
naar heel veel nieuwe klanten

  • In 2019 bestaat 80% van alle internetverkeer uit video
  • De gemiddelde gebruiker brengt 88% meer tijd op een website door als er een video opstaat
  • Na het kijken van een video blijft 95% van je boodschap bij de kijker hangen, tegenover 10% als ze alleen een tekst lezen
  • Ondernemers die video onderdeel maken van hun marketingstrategie groeien 49% sneller in omzet dan ondernemers die dit niet doen

Deze vrouwelijke ondernemers zeiden al JA:

"Binnen een week had ik de investering al 5x terugverdiend"

"Toen ik het filmpje van Suus op Facebook zag waarin ze vertelde over In the Spotlight hoefde ik geen moment na te denken en heb ik me direct aangemeld. Ik wist: f*ck it, dit moet ik gewoon doen! Nou, en dat heb ik geweten ;). Sinds ik mijn interview heb gedeeld zijn mijn sales mega gestegen. Binnen 2 dagen na het delen van mijn video had ik al 3 keer de investering terugverdiend. Binnen een week zelfs 5 keer! Gewoon, omdat ik mijn verhaal in de video deel en mensen daar blijkbaar op aanhaken. Het voelt super om mijn missie zo uit te dragen. En om nog meer te gaan staan voor wat ik hier te doen heb."

Debbie van Weelden  | Eigenaresse Loïs Lee Pure Skinfood

“There is no greater agony than having an untold story inside you”
- Maya Angelou

Ook een professioneel tv-waardig video-interview waardoor nieuwe klanten voor JOU gaan kiezen?

Mail nu "Ja, ik wil ook In the Spotlight!" naar suzanne@suzannebeukema.nl 
of bel me op
06 52 15 99 89 en ik neem gelijk contact met je op

Wat het deze vrouwen heeft opgeleverd ...

Aniek van Puur Power coacht al jarenlang succesvol andere vrouwen op het gebied van gezondheid, mindset en meer energie. Ze deed al veel met video toen ze bij me kwam, maar vond het ook veel gedoe. Tijdens de strategiesessie bleek dat waar Aniek het meest enthousiast over is, en waar ze zich het liefst op focust binnen haar bedrijf en doelgroep, lang niet even duidelijk op haar website stond. Doordat we haar aanbod kritisch onder de loep namen, kreeg Aniek veel meer duidelijkheid over haar hele bedrijf, en werd als vanzelf duidelijk wat zij wilde vertellen tijdens het interview. 
Aniek Jonckers

Annette is al vele jaren succesvol als interieurdesigner. Tijdens de strategiesessie kwamen we erachter dat haar bedrijfsnaam InHouse Styling allang niet meer de lading dekt van alles wat Annette kan en voor haar klanten doet. Want Annette doet veel meer dan alleen interieurstyling. We besloten samen dat de naam InHouse Design veel beter bij Annette’s bizz past en nu staat – in alle communicatieuitingen – Annette’s makelaar- en bouwkundige achtergrond veel meer centraal, omdat dát haar onderscheidt van bijna al haar concurrenten.
Annette van de Laar

Shirly stond aan het begin van een carriereswitch toen ze JA zei tegen In the Spotlight. Ze vond video enorm spannend en twijfelde of het al de tijd voor haar was om zichzelf echt als deskundige neer te zetten. Ze besloot de sprong te wagen en inmiddels hebben we een fan-tas-tisch interview opgenomen waarin Shirly als dé deskundige op haar vakgebied (trainer voor professionals die werken met kids van 0-6 jaar) naar voren komt.
Shirly de Vos

Debbie is eigenaresse van natural skincare lijn Loïs Lee en deed al heel veel met video (vlogs, Facebook live enz.) toen ze koos voor het In the Spotlight Interview Traject. Debbie wilde naast al haar andere video’s één hele professionele video voor op haar website, die in één klap duidelijk maakt waarom Loïs Lee zo bijzonder is en waarin haar merk verschilt van al het andere op de markt. Inmiddels ziet Debbie haar verkopen keer op keer stijgen als ze de video inzet op social media.
Debbie van Weelden

Ook één goede video die jou eindeloos nieuwe klanten oplevert, zonder stress en gedoe?
Meld je hieronder aan en ik neem binnen 24 u contact met je op voor een gratis intake call.

of bel me op 06-52 15 99 89

Maar wie ben ik en waarom zou je met mij willen werken?

Ik ben Suzanne Beukema. Geboren en getogen in Voorburg. Gek op hobbies. Voordat ik in 2013 zelfstandig ondernemer werd, studeerde ik Media & Journalistiek aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Daarna heb ik 15 jaar lang als tv-maker achter de schermen gewerkt in Hilversum. Denk aan programma's als Char, Life & Cooking, Je Zal Het Maar Zijn, Undercover Boss, Jong, 40 Dagen Zonder Seks. Ik hield me daar als redacteur vooral bezig met 'human interest', oftewel verhalen vertellen van bijzondere mensen. Ik heb gedurende die 15 jaar honderden mensen geïnterviewd en scripts geschreven. Elk interview ging ik met dezelfde hoofdvraag in: wat maakt deze persoon en zijn/haar verhaal anders dan alle andere mensen? Inmiddels weet ik dat een kijkcijferkanon geen toeval is, maar het resultaat van een aantal succesfactoren die ik inmiddels kan dromen;) Inmiddels heb ik tientallen vrouwelijke ondernemers geïnterviewd voor In the Spotlight. 
In alles wat ik doe, leer ik vrouwen hoe ze veel meer zichtbaar kunnen worden vanuit wie ze écht zijn en waar ze voor staan. Daarbij vormen mijn achtergrond als tv-maker, mijn passie voor online marketing en zichtbaarheid en mijn achtergrond als Teacher in the Art of Feminine Presence™ samen een hele krachtige mix. 

Nog meer over mij weten? Oké oké:
Ik ontbijt in het weekend het liefst met verse haring (en heul veul uitjes)
* Kindermisbruik vind ik het ergste dat er is
* Ik ben op m'n gelukkigst als ik iemand interview of nieuwe landen ontdek

"De video met Suus heeft me inmiddels €23.000 in sales opgeleverd"

"Met haar 15 jaar tv-ervaring is Suus gewoon echt een professional en daarom wilde ik met háár werken. Ze regelt alles voor je - van het begin tot het eind - waardoor een video opnemen een feestje wordt in plaats van gedoe. Ik wist meteen dat deze video me kon helpen om echt next level te gaan met mijn bedrijf Loveli (ik verkoop o.a. natuurlijke deo die écht werkt). In een paar maanden tijd heb ik de video een aantal keren gedeeld op social media en elke keer weer zorgt dat voor een enorme piek in verkopen. Gemiddeld bestelt een klant voor €25 aan producten. We zijn nu een paar maanden verder en ik heb uitgerekend dat de video met Suus me nu al €23.000 in sales heeft opgeleverd. Je begrijpt: ik ben daar echt superblij mee."

Linda Bot  | Eigenaresse Loveli 


Zien welke video’s ik voor andere vrouwelijke ondernemers heb gemaakt?

Interview Debbie van Weelden

Promo-video Caroline van Huigenbos

Interview Aniek Jonckers

Interview Caroline van Huigenbos


​Samen kijken of jij hier nu klaar voor bent?
Laat hier je gegevens achter en ik neem binnen 24 uur contact met je op voor een Ready or Not Call.

Select Columns Layout
Select Columns Layout


Heb je een vraag?

Typ 'm hier rechts in de chat!

Xx Suzanne


Select Columns Layout
Select Columns Layout
Select Columns Layout
Select Columns Layout
Select Columns Layout
Insert Thrive Leads Shortcode
Select Content Template
Insert Testimonial
Loading...